2 days left!!!!

Ååååh, jag har sån resfeber! Pirrar i hela magen. Bara 2 dagar kvar, det är helt otroligt.
Det känns som att det nyss var April och jag satt i köket tillsammans med släkten och åt påskmat och öppnade mitt stora påskägg och fann en bild på paradiset. Ni kan ju förstå hur glad jag blev!
Och nu är dagen snart här, äntligen! :D
Ska bli så skönt att få ligga och steka i solen med en drink i handen och bada i det klarblåa havet! Och gå ut på fin restaurang och klubbar på kvällarna. Längtar så jag spricker snart!
Har nu köpt allt vi behöver ha med oss och i morgon är det dags för packning.

Nu har cityfesten startat här i Gävle också. Det är väldigt överskattat men det är ändå roligt att nånting händer här i sketna Gävle.
Det blir ju fest då och man träffar mycket folk man inte träffat på länge.
Ska ner i morgon kväll med hille-gänget och kika runt och äta mat.
Fredag blir det fest med älsklingen och tessen och co.

Det var allt för mig för den här gången!
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: tesseeeeen

skriiv om grekland unge! ;) puss

2006-08-21 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0