En solig shopping dag!

Nu har det regnat allt för många dar här hemma så nu var det äntligen dags för lite sol :) Och ser ut som att det ska fortsätta så över hela helgen faktiskt.. och det är tur för mig så jag får jobba lite.

Var med Sara på köpis i tisdags. Köpte ett par jeans från Vero Moda 259:- riktigt kap, och en stickad väst från Gina Tricot.

Var med Anna på tisdags kvällen och sov kvar där. Tillbringade kvällen med massa skratt, mys och prat. Har alltid kul med den kvinnan!

Onsdagen umgicks jag hela dagen med mamma, var och handlade lite saker till resan.

Idag var jag först på ungdomsmottagningen och fixade nya p-piller. Jag behövde inte göra någon Gynekolog undersäkning heller. Hon sa ingenting om det och självklart sa inte jag heller någonting ;)
Sedan var jag på stan med Sofie, vi åt lunch och kika runt lite. Inköptes gjorde en bh som man kan ta av banden på (som verkligen behövdes), ett grått/vitt randigt tublinne och 2 vanliga t-shirts.
När jag kom hem slängde jag i mig maten för sedan var det dags att åka tillbaka till stan med mamma och pappa för att leta efter en res väska till mig. Och vi hittade en! En svart och stor, helt perfekt!

Nu känns det verkligen som att Kreta är nära! det är bara 8 dagar kvar och jag har redan resfeber. Längtar som en gris! Ska bli så skönt att få komma till den RIKTIGA värmen.

Jag övningskörde häromdagen och det gick faktiskt bra. Vi körde inte på vägarna utan runt runt på gavlerinken för att träna på att starta på 1an, och känna dragningskraften.. Nu känns det faktiskt som att jag kan de men det går väldigt segt :P ska köra mer i kväll och i helgen.

Ha de bra!
/ kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0