2:a advent

85065-3185065-28

I Fredags hade vi klassfest som blev ritkigt lyckad.
Hela klassen var samlad  hemma hos Maria och lagde tacoz tillsammans.. vi lekte lekar, dansa på stolarna, skratta och drack.  Sedan efter en lång, vinglig promenad ner mot stan var det dags för bowling.. Efter det gick vi och satte oss på Svarte Jägaren.
Det var en super härlig kväll som hela klassen verkligen behövde nu. Göra något kul tillsammans och släppa allt som har med skolan att göra. 

I Lördags tog jag och Sara bussen till Köpis för att försöka julhandla lite. Jag hittade iaf en till pappsen och några trosor till mig själv :) Sara dock handlade julklappar bara till sig själv hon.. haha, men de får man :)

På kvällen var jag med mattias... och vi åkte hem till Snocke och Karro och kikade på film.

Idag, Söndag har jag jobbat på Hemtex hela dagen... är helt slut i fötterna nu..

Är 2:a advent nu oxå.. två veckor kvar bara..men ingen snö än.. och då får man ingen som helst julkänsla, trots att hela huset är julpyntat och hela stan med så är det ingen ritkig jul om det inte kommer snö...
Måste säga oxå att Julkalendern i år faktiskt är bra.. :)

Ikväll blir det mys hemma med familjen och godispåsen som sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0