3:e advent

Helgen är över och den kom med lugnet.
Fredagen var jag med mattias och mös med film.
I lördags var jag på valbo och stan hela dagen .. handlade klart alla julklappar förutom mammsen. Riktigt skönt att ha det avklarat nu! :) Brukar ju vara ute i sista minuten annars.. men icke denna gång :) eller det kommer säkert bli så med mammas klappar..
Idag hart jag först kört bil, sen jobbat! :)
Har även julbakat lite med mamma och emmy idag...

                            85065-33         85065-32

Ny vecka nya tag nu.. sista veckan, sista spurten innan det är juullov :D
Men ser inte fram emot torsdagens julshow.. jag vill inte vara med.. har scenskräck som heter duga.. men vad gör man inte för laget :S

Över och ut!
Hej

Kommentarer
Postat av: Sara

You go girl! ;)

2006-12-18 @ 22:26:12
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0