Great Weekend :)

I Fredags var jag och mattias här hemma och mös och tittade på Idol. Måste erkänna att jag blev riktigt besviken.. Erik är en mycket mer värdig vinnare än vad Marcus är. Visst, Marcus är skiit bra, men Erik har utvecklats och växt så himla mycket genom det här programmet.. Marcus å andra sidan, har alltid vart lika duktig och överraskar aldrig.. han är för bra för Idol.. han skulle ha klarat sig utan de, men Erik behövde det här! Men men, får hoppas att det går bra för pojken ändå! :) Och jag är tydligen den enda människan i världen som gillade vinnarlåten ?! Haha, hur bra som helst ju.

I lördags jobbade jag på Hemtex :) riktigt roligt, har verkligen saknat det :)
Sen begav jag mig till Fjärran för att kika på syrran tävla och träffa mina tjejer! :)
Sen på kvällen bestämde jag, Sara, Elin, Jossa och Anna oss för att gå ut och käka och mysa. Så vi åt på Tenn Stopet där det var underbart god mat och mysig miljö och det bästa sällskapet man kan ha.
Dit blir det att gå fler gånger.
När det stängde gick vi hem till Anna och mös där. 

Idag har jag jobbat igen hela dagen :) Är slut i fötterna nu ..
Ska köra bil hem till älsklingen snart. Vi ska bada, och mysa i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa gärna fler gånger där!

2006-12-03 @ 21:50:48
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0