Less, less less...


Jag är så less på allting nu.... vet inte vart jag ska ta vägen..
Som tur är så är skolan slut på torsdag.. då kan jag iaf släppa en bit av allt..
Ska bli så skönt nu i jul att bara få umgås med nära och kära, äta god mat, skratta och mysa tillsammans.
Det här lovet kommer innehålla jobb, umgås med nära och kära, bilkörning + julshopping i Borlänge i mellandagarna, slappa och sova länge..

Anna kom hem till mig igår och mös.. och så fick jag en super fin julklapp :) Tack gumman !

Hade körlektion idag igen.. gick hur bra som helst :) Tränade på att parkera och det gick jätte bra.. på fredag är nästa körlektion och då blir det träna på enkelriktade gator.
15/1-07 är halkkörningen bokad :)
Medan vi körde idag som kom det äntligen liiiiite snö...  men inte var det mycket och det slutade lika fort som det kom :/ Men det är ett litet tecken på att de är på väg kankse..
Vad är en jul utan snö?! :S


Mattias....Jag trodde att du skulle stötta mig när jag har det som värst?



Saknar











Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, hitta på något ja. Julhandla på fredag kanske?

2006-12-19 @ 17:03:39
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0