Lyckad Torsdag

Julshowen igår blev riktigt bra :) Skit roligt var det ... Dock har jag grymt ont i nacken idag efter allt Headbang, men det är sånt man får ta :)
85065-34 Malin och jag som Europe ;) Haha, fy fan vad fula vi var.. men kul hade vi :)

När allt var klart med skolan och man fick åka hem utan något arbete i armarna så somnade jag som en stock i soffan.. äntligen kunde jag släppa allt med skolan att göra för ett tag!
På kvällen blev det fest :) Förfest hos Alex med mackan, alex, matson, sofie, tessan,  merta, kent..
Sen bar det av mot Svarte jägaren och sedan till Studentfesten på Slick... Hade så jävla kul!! :) Mycket dans, skratt och trevligt folk... träffa massa gamla kompisar som man inte träffat på länge.. Bästa kvällen på länge faktiskt.

85065-35            85065-37

Idag ska jag och Sara på stan och leta efter dom sista klapparna och sola.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker också att ni var fett coola :) Fast liite nackspärr ni måste ha haft efter :P Förresten har jag skaffat blogg ;D

2006-12-23 @ 16:33:17
URL: http://j0ossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0