Mys dag

Veckan i Tessens stuga är förbi. Vi solade nere på bryggan och läste tidningar och lyssnade på våra otroligt bra skivor, åt god mat + en massa godis, åkte surfing bräda efter båt som var grymt roligt, var ute och gick varje (nästan varje) dag, gick på Gröna Lund, mös på altanen med familjen och prata massa på kvällarna & så umgicks bara hon och jag själva, utan killar och utan en massa bekymmer. Ingen stress utan bara rådde om oss själva och njöt.
Vi hade tur med vädret dom 3-4 sista dagarna, annars var det lite moln och regn hit och dit ibland. Men som tur var så hade vi laddat upp med en massa filmer och popcorn och den goda kladdkakan.
Man kan sammanfatta den här veckan med ett ord HÄRLIG!

Men nu är man hemma i Gävle igen hos familjen och pojkvännen.
Fick ett mycket vamt välkommande av hela familjen och utav pojken. Han kom hem till mig med 40 (!!!) rosor. Då blev man riktigt paff och förvånad, men mest av allt riktigt glad :)
Han är bäst min älskling!
Så igår när jag kom hem så mös familjen och älsklingen med god mat, efterätt, film och lite smått och gott. Anna kom förbi en stund hon också.

Idag har jag och matte vart på Valbo och stan. Köpte en svart klänning med krage och svarta tajts (leggings)och ett svart linne. Svarta madam ?
Klänningen var riktigt fin och skön. Kanon att ha när jag går på restaurang i Grekland om 2 veckor.

Senare åkte jag och mattias hem till han och åt god mat, handla lite snacksoch kika film. Och myste med varandra hela kvällen, måste ju ta igen nu när jag var borta en vecka.
Men snart åker jag bort en vecka till, till Grekland om 2 veckor. det ska bli underbart, jag längtar jätte mycket.. men ändå så vet jag att när jag kommer hem så har skolan börjat.. och det känns mindre kul.

Jag ska jobba 4 gånger den här veckan med och ska hinna med en till tur på staden med sara någon dag i veckan.

/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0