Sooooool :)

Vilket kanonväder vi har nu.. Jag hoppas verkligen att det håller i sig ett bra tag till.

Torsdagen blev kanon.
Tjejerna kom och vi åt god mat, snacka massa, spela kubb och knäppte mycket kort! Hade det jätte mysigt.
Lördagen blev lika lyckad den.
Började med en shopping runda på valbo med Tessen. Inköptes lite nya plagg, och det är alltid skönt.
Sedan kom sofie, tessan, josse, karro, sussi, kent, matson och mackan hem till mig och så grillade vi och drack och så. Sedan åkte vi in till Tant Grön och satt där och mös hela natten av trubadurer. Underbart.
Jag fick en skit god sprit flaska, Passoa och så fick jag shot glas och presentkort på hela valbo. Kanon :) Tack tack !

Idag har jag jobbat hela dagen i den här jäkla värmen. det är riktigt jobbigt att jobba när det är så varmt.Men pengar blir det ju, så jag ska egentligen inte klaga.. och absolut inte på solen som väl tittar fram nu.
Ska jobba i morgon eftermiddag också.. eftermiddagen är rätt skön, för då är det inte så mycket att göra.

I kväll blir det riktigt slappt, en promenad kanske och sen lite film med mamma. Är helt slut! Värmen tar kål på en..
Speciellt när man jobbar i den.. men på Onsdag blir det bad på brämmen med Anna :D Hur skönt som helst.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0