Uppsala

Nu sitter jag här igen.. Det är trökväder och jag kom nyss hem från mormor som fyller år. Är riktigt trött och har ingen lust att göra nånting idag.

Fredag blev iaf rolig. Åkte till Harnäs och där var alla min underbara sim-kompisar.. Vi grillade och badade.. Resten av folket drack och när kvällen gick mot sitt slut så bar det av mot krogen.
Jag hade jätte roligt.

Lördagen hade jag hoppats på att den skulle bli hur mysig som helst. Men den började inte bra men mot kvällningen blev det bättre, tack och lov.
Var iaf på brämmen med matte, richard och gustav.

I morgon, Måndag 10 / 7 åker jag, mamma, pappa och lillesyrran till Uppsala för lite shopping. Skönt att komma iväg från Gävle en hel dag och shoppa i en annan stad.
Jag och mamma har gjort en shoppinglista, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte komma hem med någonting.

Jag älskar dig Mattias Björk!! <3 <3 <3

Ha en fortsatt trevlig söndag
Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0