21 Juni - 18 år!

För prick 18 år sedan idag, så föddes lilla jag.
Nu är dagen här som man alltid längtat efter.. äntligen! Ska bli den bästa sommaren på mycket länge! Året också dessutom, hoppas jag.

Dagen började i sängen hos älsklingen, mamma ringde och väckte och sjöng, sedan bar det av mot Harnäs för lite jobb.
Slutade tidigigt och for hem.
Och nu sitter jag här.
Ska städa mitt rum strax och hoppa in i duschen.

Kommer lite släkt + Anna, Elin och sara i kväll ! :)

Midsommar är inte 100 bestämd än, Troligtvis följa med familjen till en annan familj som ska ha fest, och äta lite där sedan ska jag umgås med mina fina tjejer i alla fall. Träffa Älsklingen ska jag med göra!

Nästa onsdag ska jag ha lite grillning här hemma med tjejorna och bara mysa.

Sen nästa lördag blir det ännu en grillkväll + förfest här hemma med det andra gänget.
Mackan, Kent, Matson, Alx, Karro, Josse, Sofie, Tessan.
Då blir det grillning sedan utgång! :)

Tack alla för alla fina sånger ni har sjungit och alla söta sms ! Blir såå glad :)

Njuuut av sommaren! / Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0