21 Juni - 23 Juni

Födelsedagen var kanon.. kunde inte önska mig något mer.. Alla jag tycker om var där och månag fina presenter fick jag :)
Den otroligt snygga Peak tröjan, klockan, parfymen, väskan, smyckena, presentkorten, underkläderna och pengarna. Jag fick 31 000 kronor av mamma och pappa, men 21 000 är i fonder, och dom måste jag sälja för att få ut pengar och dom fonderna växer och växer hela tiden.
10 000 fick jag rätt i handen att göra vad jag vill med.. men dom ska jag spara till något vettigt, som till exempel en bil, första lägenheten.. sånt man behöver iaf.

Igår var jag på Valbo med familjen, åt på Mcdonalds och handla lite.
Inköptes gjorde en bikini och bh+trosa.

Ska ner på staden strax och köpa det där fina skärpet och tröjan som jag kan ha i kväll.

Trevlig midsommar!
/ kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0