Bra helg!

Det var länge sen jag hade så kul som jag hade i Lördags.
Började med en stund på stan med Karro och leta present till Sofie och Tessan.
Sedan åkte jag och Anna bussen till Harnäs och var där hela dagen. Badade gjorde jag dessutom för första gången i år.
Sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning, och sedan bar det av till Sofie och tessan. Båda fyllde 18 så det blev lite partajj.
Jag skulle inte festa den kvällen, utan bara vara med en stund och umgås var det tänkt. Men det slutade med att jag blev full och skulle försöka mig in på krogen. Men det ville sig inte. Men inte gjorde det mig något heller.. Hade bra trevligt resten av kvällen ändå.
Jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen på väldigt länge. Underbart och umgås med er.. och mer ska det bli! :)

På söndagen var jag uppe med tuppen. Åkte direkt till älsklingen och vi for till Harnäs och var där hela dagen. Det var inte kanon väder, men solen dök upp titt som tätt ändå.
På kvällen åt vi flott och spelade minigolf. Sedan åkte jag och älsklingen hem och mös i soffan och tittade på "Den gröna milen".

Idag har jag bara vart hemma och slappat hela dagen och tittat på en film "Raise your voice". Underbar tjejfilm och lite gråt.
Kanske kan bli en tur på staden senare.

2 dagar kvar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0