Första inlägget

Hallå!
Nu har man ännu en gång fixat nått nytt skit. Men man måste ju prova på allt.
Den här gången var det Tessens fel :P

Eftersom det här är första inlägget och jag fixade det här för någon dag sedan så måste jag ju naturligtvis skriva om dagarna innan.

Måndag 12/6 : Hade ställt klockan på 08.30 för att hinna till skolan till klockan 10 och lämna in en ledighetsansökan, eftersom jag inte är hemma när skolan börjar. Sedan for jag hem till tessen och vi vidare till Vårvik. Där lös solen men tyvärr så blåste det. Fick inte så bra solplatser heller eftersom en gubbe hade tagit dom bästa plasterna, men han for hem ganska snabbt, så Jag och tessen intog dom. Och där var det lä och solen stekte.
Men ivirga som vi var att bli brun så instället för att smörja in oss med solskydd så smörjde vi in med nån smörja så man blev ännu brunare. Och när jag kom hem så visade det sig att jag bränt mig! Över hela kroppen.

Tisdag: Började lite halvsegt. Var hemma, men senare åkte jag och Sara in till stan, för hon behövde en bikini. Och vi åkte ifrån stan med en bikini båda två! 40 kronor för en bikini, det kallar jag fynd. Haha.
Jag och Sara promenerade upp till fjärran där vi mötte Nicole. vi sola och bada och köpte mat. Sedan spelade vi wolleyboll med simkillarna och sedan tränade vi.

Onsdag: idag gick jag upp 07.30 för att locka lillesysters hår innan hon skulle på avslutning. sedan åkte jag till Harnäs och jobbade.
Jobbigt var det, men pengar blir det.
I kväll blir det träning sen hem till min underbara mattias.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0