Pissväder

Pissväder ute.. man vill inte göra någonting i det vädret, humöret åker ner till botten direkt.
Men i morgon kommer solen igen :)

Hurtig som jag var igår var jag först ut och gick på morgonen och sen tränade på kvällen. Men sedan kom Anna hem hit och förstörde allt.. hon kom med två maxmål och en stor godispåse. Men gott vare..
Så för att försöka få bort maxmålet och godiset från gårdagen gick jag ut och gick i morse igen, en rejäl bit..
Idag ska jag och mamma åka och köpa mat till i morgon, för då kommer tjejerna hit så ska jag bjuda på mat. Blir lite grillspätt med potatisgratäng. Mysa ute i trädgården med god mat, skitsnack, kubb och bara umgås.
Hoppas bara att vi har tur med vädret.

Fredag hoppas jag att det blir sol och bad med tessen :)
På lördag Blir det en tripp till valbo med tessen och shoppa :)
Sen på kvällen kommer gänget hit och så blir det förfest med grillning och lekar sen utgång :)

sanna vänner har man kvar när dom andra har gått
sanna vänner kan man alltid lita på
när du kom behövde jag en vän
sanna vänner kommer alltid igen / CAROLA

Den låten vill jag tillägna Tessen, för att hon är en sån bra vän! :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Tessen

Tack du bästa! Det värmde i hjärtat.
Du är också en bra vän en av mina bästa ska du veta ! Vi har haft det lite tjaffsigt nu ett tag, men det är ju bra nu och det är så det ska va:)
Ses på fredag lady! puss å kram

2006-06-28 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0