skolavslutning 2006

 


Skolavslutningen 2006 var väldigt bra!
Åkte till skolan till halv 10 sedan gick jag, jossa, elin och anna ner på stan, käka lunch på George och köpte present till Jojjo. Vid 1 tiden gick vi upp till polhems student. Tittade på Jojjo + fler. Sedan åkte vi hem till Jojjo, åt mat och så. Sen åkte jag på ännu en student. Hos min granne, åt där och fika och mös.
Sedan gick jag, matson, alex, mackan, danne och kent till Hillerian, kolla på matchen och drack lite drinks.
Sedan gick vi hem till mackans tjejs kompis och förfesta. Riktigt roligt.
vid 12 tidne åkte jag min älskling och den festen han var på. Trevligt faktiskt. Var hemma vid 3-4 tiden på morgonen. Lyckad kväll, trots några missöden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0