...

den här veckan har gått så fort, och efter idag så är den över :) Är ledig imorgon, men jag ska ht iaf och jobba på projektet. Jag och Josefin har stannat kvar rätt så mycket den här veckan och kommit ganska långt. Blir klar med kjolarna i morgon iaf.. och då är det bara skjortorna kvar, som vi ska försöka börja med nästa vecka. Skönt! Men nu är det faktiskt kul när man väl har tagit sig i kragen och börjat på riktigt!

I går efter skolan var jag och pappa till YA:s trafikskola för att anmäla mig. Så nästa vecka på måndag och onsdag ska jag på mina första teorilektioner! Äntligen har jag startat på riktigt, nu är inte körkortet långt borta :P Haha, jo det är en bra bit kvar...

Sedan körde jag bil tll fjärran för att träffa sara, anna och jojjo. Och sedan åkte vi ner till Hälsostudion och träffade Elin där. Och så körde vi lite boxercise! Det var skit roligt men jobbigt som tusan, men grym träning och ett skit bra pass! Har träningsvärk i rumpa och armar idag.

Nä, plikten kallar (skolan)
Skriver sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, bra gjort Kicki. Japp, träningsverk kommer det bli imorgon.

2006-11-09 @ 20:31:14
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0