Behövlig helg

Då var det slut på helg och början på en ny vecka.. vecka 48.. bara 4 veckor kvar nu till jul. Ska bli så skönt att slippa skolan.. Är riktigt less nu. Helt allvarligt så skulle jag kunna hoppa av nu för att allt är så stressigt.... men det ska jag låta bli med. Efter jul så är det bara slappt och massa nöjen att se fam emot. Så ska kämpa mig igenom det här.
Helgen var verkligen behövlig...Umgicks med dom som gör mig mest glad och får mig att må bra.

Fredag festade jag med mina fina tjejer.. Elin lagade super god mat åt oss, tittade på idol (och måste påpeka att rätt kille åkte... skulle han ha gjort för länge sen..), spelade spel och drack. Kvällen slutade dock lite för tidigt tyckte ja ;) Men hade ändå jätte kul, och det var för sällskapets skull.. bättre tjejer får man leta efter.

 

Lördag körde jag först bil till Köpis med mamma och pappa.. åt mat och kollade runt lite.
Sedan åkte jag friåkning nere på Kastvallen med matte och kalle. Haha, jag är då sämst på att åka skridskor och dessutom så hatar jag verkligen det, men vad gör man inte för sin älskling ;P
Men jag hade kul ändå. Sedan åkte vi hem till Thomas och Marie och kollade på film.
Igår var jag med älsklingen hemma hos honom och mös. Åt kebab och kollade på "walk the line"... riktigt bra film!

Idag har jag min 4:e och näst sista teori lektion och i morgon ska jag göra min första körlektion.. och jag är så nervös! Men hoppas det går bra!

Och med det säger jag tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till imorgon! ;)

2006-11-27 @ 16:43:53
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0