Botten

Jag är nere i skit hålan nu... jag skulle bara vilja åka bort, låångt långt bort.. Bort från den här staden, det här landet.. Är så less på allt som har med skolan att göra.. jag orkar verkligen inte mer! jag bryter ihop snart... har redan påverkat min hälsa och kropp. jag är så stressad.. och hur konstigt är inte de då? Jag ska vara klar med ett skit viktigt projekt arbete som har stort avgörande för mitt betyg innan 18 december, jag har svenska prov, kultur och stil historia prov, vävprov, och ska vara klar med massor med vävar innan julen är här.. Suck!

Jag behöver verkligen den här helgen som kommer.. och morgondagen är verkligen efterlängtad.. får då umgås med mina bästaste tjejer som får mig att må bra och le.
Tjejmiddag hos Elin med Anna, Sara och Jossa .  . Kika idol och äta goood mat! 
Lördag har jag inte planerat än.. anntingen blir det fest eller ligga och mysa med favorit pojkvännen i soffan! Det lutar åt soffan :)

Är så glad att jag har Mattias också.. han bryr sig verkligen om mig och älskar mig! Tack för att du är min bäbis!

I love you

Kommentarer
Postat av: Sara

Då känner vi verkligen precis lika dant! På vägen till att bryta ihop.

2006-11-23 @ 23:18:39
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0