I regn och skur


Haha, vi har fått klasskortet nu! och det blev sååå klockrent! Haha..
Texten som vi skulle ha var "nu beger vi oss ut på djupare vatten"
Grymt kort!

HVT3A


Har kört bil till valbo fram och tillbaka idag. skulle kolla lite på köpis med mamma, syrran och mattias. men hittade ingenting som vanligt. Jo ett par skor som inte fanns i min storlek som vanligt :/ Blir så trött.
Men bilkörningen gick så bra så jag är nöjd ändå :)

Är ett sånt skit väder ute så man blir så trött..så i kväll blir det bara lugnt med massa flott och film med mattias och malin.
Igår var de mys här hemma med mattias och idol. Så bra att Cissi åkte ut, helt rätt! hade jag fått bestämma hade hon åkt ut redan förra veckan. Nästa vecka hoppas vi på att det är Johan som får lämna.

Nu är det bra mellan mig och min tjej igen och det är jätte skönt....hon är ju en sån stor del av mitt liv och det har känts riktigt konstigt när vi inte har pratat och så.. och bara så du vet är mina tankar hos dig nu, vill kunna göra mer för dig.. men du vet att jag finns vid din sida och ställer upp i alla väder..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vem poå kortet är du då Kicki? :) Ser fan inte.

2006-11-11 @ 21:04:27
URL: http://sara1988.blogg.se
Postat av: Tessen

Kortet blev ju kanon bra! snygg du är:P
Tack gumman det känns skönt att höra! Puss

2006-11-12 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0