Jag ser ett ljus...

Idag har min dag gått skit, som alla andra dagar nu för tiden.. Började med ett prov i kultur och stil historia.. vet att jag har någon små miss men det gick ändå helt Ok.
Hade sen Samhällskunskap som jag verkligen inte gillar.. fick reda på att vi ska göra ännu ett arbete som ska vara inlämnat den 18:e... suck! Och det var ju inte direkt något roligt ämne vi ska göra det arbete om.
Och fick dessutom veta att jag har ett starkt VG men har chansen att få MVG om jag får bra på det här arbetet... och det gör ju verkligen så att stressen lugnar sig.. eller inte :S  Blir ju bara mer stressad och så kommer det gå skit. Ge mig jul, och lov och studenten!!

Provade studentmössan i Tisdag :D Lite härlig känsla det var... ett steg närmare studentdagen nu! :) Börjar känns verkligt... Har allt de roliga kvar nu :)
Och det gör faktiskt så att man ser ett litet ljus långt långt där borta nu när det är så mörkt!

En sak som gjorde min dag mycket ljusare idag var att dom ringde från Hemtex och frågade om jag ville jobba några söndagar framöver + i jul :) Så nu på söndag blir det jobba då :)
Får se vad resten av helgen erbjuder... i morgon Fredag blir det kika på Idolfinalen för hela slanten iaf!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0