Lathet

Idag har det varit en riktigt lat-dag. Slutade 10.45 men stannade kvar för att göra projekt, jag och josse var så slapp och orkade inte göra så mycket så vi tänker fortsätta i morgon istället.
När jag kom hem så lade jag mig i soffan med glasskålen och tittade på tv och vipps så somnade jag. 

Simmade inte idag men tänkte gå ut och springa, men de tror jag inte att de blir något av med.. kol svart ute och spöregn, kanske inte så kul att springa då. 

I morgon blir det först skola, sedan stanna kvar och göra projekt.. sedan sola och kanske en tur på staden.. de beror på hur länge jag och josefin orkar stanna kvar i skolan. Sen ska jag hem till Mattias. Hans mor har ordnat ett sexparty för sina vänner, ungefär 20 - 30 stycken tanter i 40 års åldern. Det kommer komma en kvinna med massor med sexsaker och visa och så.. Jag, matte, tobbe och hans tjej Madde ska också vara med.. kan bli roligt :) haha

Lördag ska jag vara med Tessen :) Var riktigt länge sen nu så nu är det på tiden att vi får ha lite tid för varandra. 

nyårsklänning
 
Den här fina klänningen kommer från Asos och kostar ca 400:- Den skulle vara perfekt på nyårsafton!
Alla verkar börja planera sin nyårsafton redan nu.. jag vill med!! Skönt att kunna planera något roligt och få längta och längta och verkligen se fram emot de.. men jag kommer väl få reda på vad jag ska göra samma dag som de är nyår som  vanligt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har varit på ett sexparty ;) Det va riktigt kul. Sjukt va mycket konstiga saker det finnt :P hAha

2006-11-16 @ 22:06:25
URL: http://Elin0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0