lite frågor..

 
· Hur såg du ut när du var liten? blond och söt
· Vad var din favorit lek/leksak? min snutte filt släppte jag aldrig, dock ingen leksak men men..
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Matilda, Karin och Denise

· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
rymde hemifrån när jag inte fick som jag vela
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? 3090 kg och 51 cm lång
· Hur ofta går du på café? 2 gånger i månaden kanske.. ibland fler och ibland mindre
· Vad köper du oftast när du fikar? anntingen Coffehous by Geroges kladdkaka, eller deras underbara sallad med kräftstjärtar och lime. Blåbärs pajer går i det med!
· Favoritcaféet? Coffe House By Hourse .. solklart!
· Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad? Varm chocklad
· Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika? 100 lappen..
· När reste du senast? i somras till Kreta
· Vilka länder har du besökt? Lanzarote, kreta, finland och danmark :P Haha
· Drömresemålet? Thailand
· Roligaste reseminnet? lanzarote med simklubben, underbart!
· Tråkigaste reseminnet? Måste bli när vi var i Finland
· Hur mycket fotograferar du? För sällan, ska bättra mig!
· Vad för sorts motiv fotograferar du helst? Fester, med kompisar
 
                 

· Vad har du för kamera? Digital
· Brukar du framkalla dina digitalbilder? nej, men det är nog rätt smart..
· Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut? jaru.. finns många!
· Brukar du sminka dig?  Vardag = Lite mascara, Fest = lite av varje 
· Hur ofta går du till frisören? Inte ofta.. :P Borde göra det, men vägrar
· Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad? vet ej.. mamma köper det mesta
· Vad köper du för produkter? Schampoo, balsam, hårinpackning, hudlotion, deo, hårspray, smink m.m
· Ditt bästa skönhetstips? Drick mycket vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0