Ny vecka, Nya tag

Då var det en ny vecka, en ny måndag och nya tag igen då..
Helgen var helt Ok.. har fått vilat upp mig iaf.
Var på valbo i lördas och köpte ett par skor :) ett par svarta Nike, som passar perfekt till mjukisbyxor och även jeans :) Köpte även en söt liten brun mössa. Är jätte nöjd med båda!
Den här veckan kommer jag vara mycket i skolan och jobba med projekt arbetet, vara på fjärran och träna, umgås med mattias och vänner..ska även plugga körkort.. terori på onsdag och boka körlektion. Gjorde ett teori test i går på datan hemma, och fick då 66 / 70 ... blev förvånad :)

Var här 08.30 i morse fast jag inte börjar förräns 12.40... duktigt! Men det blev inte så mycket gjort på projektet.. men en liten bit iaf..
Slutar inte förrän 16.30 idag, och ska då ner på stan och leta ett par mjukisbyxor. även den där hundtands tröjan som ska finnas på JC!
Sen ska jag hem och öva på intervju frågor och så ska jag hem till min älskade mormor om jag hinner!

skriver mer sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0