Träningsvärk

Idag har man en riktig träningsvärk. Följde med Matte och Hacke till gymmet igår. Körde mycket ben och mage så det är just där jag har riktigt ont idag! Äh, det får man stå ut med.. då vet man att man har gjort någonting bra.

Jag var hemma igår med mattias igår bara och kikade på idol och åt tacoz och kladdkaka (som jag dock råkade bränna lite grann). 
Ska ner på staden en stund idag, men vet inte om det är öppet ?! Det är ju Alla helgons afton.. Det är ju en röd dag.. Men vi ska ner och kika iaf. Blir en solning också. 

Mina jeans som jag vann har kommit också förresten. Dom var faktiskt snygga och signeringen som var av Brandon Routh - Supermannen, var faktiskt snygg. Så dom går att använda :) Det är inte varje dag man vinner ett par jeans! :) Så det är bara att vara glad!

Skriver mer sen!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0