Bättre

Jag har egentligen ingenting att skriva men jag känner ändå för att göra det..

Övningskörde idag igen, men det blev stor Volvon idag.. Hör och häpna så överlevde jag och mamma färden till Fjärran. Det blev två småå motorstopp men det var första gången jag körde volvon i stan, så det gick faktiskt bra.
Har börjat lite smått med teorin också..  Börjar gå framåt nu, sakta men säkert!

Jag & Matte har det bra igen nu iaf. Jag vill verkligen inte släppa taget om han, han är ju mannen i mitt liv.
Får hoppas att allt funkar nu bara.
Längtar till på fredag då vi ska ha en kväll för oss själva och bara tänka på varandra.
Vi ska laga mat tillsammans, bada och titta på film. Ska bli så mysigt!
Lördag har jag blivit lite osäker på.. Men får se vad jag vill framåt helgen.

Snart är det APU också, och då befinner jag mig på Hemtex. Hoppas verkligen att det blir kul där så att veckorna går fort!

Sara är då den goaste! Så härlig tjej!
Underbar vän, finns alltid vid min sida och sviker ej.

Kommentarer
Postat av: Tess

Unge! skriv blogg, nu vaer det längesen! ;P

2006-10-15 @ 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0