Bra!

Den här helgen har varit bra!
I fredags var jag och Sara här hemma och mös framför idol. Och det var rätt som åkte faktiskt,  eller egentligen så hade det inte spelat någon roll om det var Cissi heller, gillar ingen av dom två. Markus var hur grym som helst som vanligt och Erik blir bara bättre och bättre.
I lördags var jag med Sara igen, vi gick en stund på stan och shoppa lite, sen solade vi och åkte hem till mig och åt mat.. sedan åkte vi till Ikea med familjen och handla saker till mitt rum :) Det blev en ny hylla, en bänk.. lång som täcker ena väggen och en ram som man kan sätta tre kort i. Så jag har satt i svart/vita kort där :) riktigt fint blev det! Ska köpa två ramar till som jag ska ha svart/vita kort påmig och matte i också. Är bara kompisar i den där andra.

Idag har jag inte gjort någonting förutom ha varit ute och gått. Och kommer nog ligga i soffan hela dagen/kvällen och bara slappa. Är inge pigg på att göra något.

Jag och sara har sagt att vi ska ut varenda dag och gå/springa den här veckan, helst innan frukosten... Får se hur det går. men har gjort det i två dagar nu iaf. Och simningen har jag lagt lite åt sidan nu igen, har inte slutat men har lagt den åt sidan nån vecka. har ingen lust att åka dit.. Så får se, bara jag tar ett litet uppehåll så kommer jag vilja simma rätt som de är igen sen.

sara har fixat blogg nu hon med, rätta takter de gumman :) Haha, lägg ner lunar nu :P

Skriver mer sen!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0