Dagens..

Idag har det varit en bra dag.. Varför vet jag inte, men jag har haft roligt.  Jag trivs jätte bra på jobbet så det har väll lite med det att göra. Är bara 8 dagar kvar där nu.. det känns tråkigt. Får se, jag kanske vill vara där i vår också då vi har varje fredag.

Sara ringde också och sa att dom var nere och hämta resekataloger.. Vi ska tydligen utomlands sista veckan på jullovet har dom fått för sig. Jag, Sara, Elin, Anna, Jossa och Jojjo. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag skulle nästan hellre vilja hyra en stuga i fjällen (som vi pratade om först) och sen åka utomlands i sommar.  Men visst, det skulle vara skiiit kul att åka i jul.. men samtidigt så har jag inga pengar till det och vart skulle vi åka ??? turkiet och bulgarien är ju inte direkt varmt då.. då är det gran canaria men då är det skit dyrt att leva istället.
Men vi ska träffas i veckan på en kvälls-fika och prata !! :)

Jag behöver skor och jacka!!!
Jag vill ha två par skor.. ett par ankelboots och sen ett par stövlar med rund tå och en klack, har sett ett par skit fina i brunt men jag vill ha svarta! Sen så vill jag ha en ullkappa också.. vilken färg vet jag inte .. men jag tycker svart är så tråkigt så helst ingen sån. 
Men troligtvis så ska tjejerna och jag till Stockholm en dag på lovet och shoppa och mysa. Så får leta där :) 

Lite dagens..

.. besvikelse: Att jag inte hann eller orka träna
.. trevligaste: Att det var kul på jobbet..
.. tråkigaste: Dagen var såå lång..
.. inköp: Ingetnting :/
.. sötaste: Mattias som alltid
.. fundering: hur ska jag göra på fredag ?
.. uppmaning: ROSA BANDET!
.. musik: Lite av de gamla goda på jobbet
.. väntan: Snart Desperate houswifes
.. undran: hur jag ska klara mig ändå till fredag utan att få äta godis!?!?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0