:) :(

Nu är det helg, höstlov & slut på praktiken!
Att det är helg och höstlov känns underbart, men att praktiken är slut känns riktigt tråkigt.
Det har varit mina 3 bästa praktik veckor, jag har haft jätte roligt både med själva arbetet och med mina arbetskamrater.
Men nu ska vi bli riktiga kollegor :P Blev erbjuden extra jobb, och det tackade och bockade jag starkt mycket för :D

Idag kommer Sara hit, så det blir Idol och godiset! Myset!
I morgon har jag inget planerat. Får se vad som hittas på!

På höstlovet ska jag försöka träna först och främst, sedan ska tjejorna och jag till Stockholm och shoppa en dag :) Ska bli kul!

Nu känns det verkligen att hösten är här, lite sen men.. Det är verkligen kallt och blåsigt ute. Alla färgglada löven ligger på marken och träden står tomma. Jag gillar verkligen hösten, den är så mysig och fin! 
Inte lång tid tills snön anländer heller.. och den är rätt så välkommen för min del!

Nej, nu får det vara nog.. ska ta och röjja upp i rummet!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0