I feel Goood!

Idag mår jag toppen!
Anledningen är att..
* Det är såå kul på jobbet, jag trivs som fisken i vattnet.
* Pratat ut med tjejen som betyder mycket för mig
* Är såå kär i min underbara pojkvän som gör mig så lycklig!

Idag har det varit riktigt roligt på jobbet. Jag började klockan 08.00 i morse för att vi skulle hinna bygga om lite i butiken med jul grejor och sådana saker innan vi öppnade.
Jag fick göra om hela sov-avdelningen. Bädda sängen och göra det fint och så :)
Sen gjorde jag och Tess om hela köks delen.
Jag stod även i kassan idag, och ska få göra det resten av veckan med :)
Känns riktigt tråkigt att det bara är 4 dagar kvar där nu :/


Jag har fått min mobil tillbaka!! Det är så skönt. Låter skit töntigt men jag har faktiskt saknat den!
 
Helgen var skön iaf. Jag och Matte gick på bio i fredas, träffade Crille och Angi där som skulle på samma bio :) Trevligt!
Tillbringade även lördagen med Matte! :) Film och mys
Söndagen var ja och familjen på valbo för att leta present till Philip . . sedan åkte vi till philip på kalas !

Ha en trevlig vecka!
MVH Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0