Long time no see!

Nu var det ett tag sen jag skrev.. men jag tycker inte det här är roligt längre, så jag kommer nog fortsätta skirva någon gång ibland..

Nu är första veckan på Apu:n avverkad.. är på Hemtex, och det är jätte roligt. Personalen är helt underbara. Visst jag får inte göra de roligaste grejorna, jag får  bara plocka ut nya varor som kommer o så.. Men det kommer nya varor hela tiden.. Det  är hur mycket som helst.. så det måste ju göras. Men den här veckan ska jag få lära mig kassan riktigt och stå där :) Ska bli kul!
Vi ska även börja bygga jul nu i butiken och det känns väääldigt konstigt.. att julen redan börjar komma ? Det känns som att vintern och julen börjar tidigare och tidigare varje år.. att man börjar hoppa över hösten.
Men jag älskar vintern så för min del så gör det absolut ingenting!
Det är riktigt farligt att jobba där ändå.. jag vill ju ha allting!!! Det finns så himla mycket som är så fint! Jag har bara köpt en sak hittills och det är två lycktor. riktigt fina. Men mer kommer det nog bli..

Den här helgen har inte varit den bästa men inte den sämsta heller.
I fredas mös jag hemma med mattias med Idol. Markus och Erik är sååå bra. Och jag skäms för att säga det här men... Danny var också riktigt bra! :S :P
Men vad fan höll svenska folket på med när dom röstade ut Jessica ?? Snäckan eller Cissi skulle ut! Aja, får hoppas på det bästa tills nästa final.
Lördagen tillbringade jag med mina vänner.. det blev film och massa flott. Sen kom älsklingen! Tack för att du berättade allt gubben, nu blir det ändring och tillbaka till det underbara vi har!

Nu blir det nya friska tag för en nya vecka. Och jag ser faktiskt fram emot den.
Det blir jobb, jobb och jobb. Men jag ska klämma in en bio också faktiskt! Ska se "The Gurdian", den verkar ritkigt bra.
Jag ska även försöka hinna träna så mycket jag kan, men tyvärr så blir det inte så mycket sånt eftersom jag slutar så pass sent.

Nu räcker det för idag..
Tack & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0