Oväder ..

.. men riktigt mysigt ! :) Hoppas bara att snön ligger kvar!
Blev ingen promenad idag, inte i det här vädret.. då blåser man väl bort. Får gå extra långt i morgon.

Har istället legat helt slappt i soffan och kollat på en film från 70-80 talet med Rolf Lassgård.. grym skådespelare! Lite konstig film bara..
Men hur snygga kläder hade dom inte då... och musiken? Tänk om man fick leva då..

I kväll är det Desperate Housewifes, extra långt avsnitt , som gäller. Det  verkar riktigt spännande så det känns som att man ska köpa nått gott till de! :P Men onödigt, men riktigt gott.. socker suget är riktigt på topp nu! :S 
Hoppas Mattias kommer till mig sen också!

Morbror ringde häromdagen också, och sa att han och Lotta skulle skilja sig.. Men han sa att han aldrig hade mått så bra som han gjorde nu och det var väl tur de! 
Tydligen så hade båda två velat det länge men ingen hade vågat tagit det första steget.  Så båda blev lättade när dom satte sig ned för att ta upp det.  Skönt att dom delar på sig på det sättet. 
Vi kommer ju inte direkt sakna Lotta, hon har aldrig varit en del av våran familj.. Vi har försökt, men inte hon. Hon har byggt upp en mur mellan henne och våran familj.. hon ville inte lära känna oss riktigt på djupet, utan allt var bara ytligt. 

I morgon hoppas jag att jag och mattias tar oss till Valbo, Ikea.. ska köpa fler ramar till mina svart/vita kort! Det blir så fint. 
Hoppas också på att det blir lite finare väder i morgon så vi kan knäppa lite nya mys kort. Är på tiden att vi börjar knäppa oftare nu. 

Just ja, i går så ringde det en kille hem hit från JC, och sa att jag hade vunnit ett par signerade jeans. 
Jag hade tydligen varit med i en tävling för ett tag sen på JC:s hemsida och så hade jag vunnit! :)
Man vinner ju aldrig på det där tänkte ja, så jag gjorde det bara på skojs skull. Men så vinner man :) Haha!
Killen frågade efter storlek och adress så han kunde skicka i väg dom till mig så fort han kunde.. hoppas jag kan ha dom + att dom är snygga! Annars får jag väl försöka sälja dom på blocket för lite pengar :)

Have a great evning!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0