+ & -

Helgen började väldigt bra men slutade raka motsatsen!
På fredagen kom tessen hem till mg och mös.
Lördag var jag först på valbo med familjen och köpte en skinnjacka sen var jag med matte, tommy och tessen på kvällen. Det blev väldigt konstigt den kvällen, vet inte vad det vart.. jag orkade helt plötsligt inte med ngonting i livet.... Fortsatte så även på söndag, så tillbringade den hemma i soffan. Men var ut och sprang för att rensa skallen men då vrickade man foten, så kan inte gå ordentligt.. Det var droppen, så där stod man och grät i skogen. 
Usch vad jag inte tycker om att må så här.. kan knappt tänka.
vet inte ens vad jag ska skriva..

Visst ja.. brunett har man blivit också... fast med blonda slingor i.. det känns fortfarande konstigt men jag väjer mig med tiden..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0