......


Snart är den här skolveckan slut också.. bara torsdag kvar.. är ledig på fredag men ska ändå in till skolan och göra lite nytta tänkte ja.. Men får se hur sugen jag är på de på fredag morgon.
Tänkte börja på vårat projekt arbete. Det går så segt framåt speciellt när man inte har börjat än och så har vi ju ingen lektion till för det är projektet utan måste hela tiden ta tid från våran fritid och då blir de ju så att  man aldrig tar sig tid eller lust att göra de. Skulle vart mycket bättre om dom satt ut en tid på schemat just för att få arbeta med Projektet. Ska sy swing dresser :) det ser ut som 50-tals kläderl. Ungefär som Grease. Hoppas de blir kul och att det inte är allt för svårt.

Va och fika med mormor och Börje idag efter skolan. Satt ute i solen och myste. Visst det är skönt när de är varmt ute men jag vill fan ha höst NU!! De är september och då ska de inte vara lika varmt som en juli dag!! Jag vill klä på mig, använda stövlar, skinnacka och en snygg mössa! åå, jag vill!
Sen så är ju miljön så himla fin på hösten.. alla färger!!

Snart är helgen här igen och vad ska man då hitta på? Jo, på fredag tänkte jag och älsklingen hyra en film och äta god mat och mysa.
Lördag ska jag på dop till mitt kusin barn sen så kommer sara hem från Utlandet, har varit där i två veckor. Så vi tjejer tänkte nog göra någon myskväll då också. Men får se hur det blir med det. vet inte när jag kommer hem från dopet heller.

Höst deppen är häääär! usch.. less på livet.. tur att jag har mattias och tessen och dom andra tjejerna som gör mig glaaad!
Ingen lust att simma heller.. fast just nu kan jag ju inte heller pga foten.  Men jag vill ut och gååå.. lyssna på musik och gå och svettas riktigt :P Såå skönt.  Men ska inte gå ut och gå och belasta foten för mycket utan låta den läka.

eftersom jag inte har någon fantasi längre + att inget händer i mitt liv så slutar jag här!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0