Film & kräftskiva

Nu är denna helg över oxå då! Tänk vad skönt det skulle vara om man hade lite fler dagar på helgerna. Men om det får man väl drömma vidare.


Fredagen vart en lugn hemmakväll. Jag och mamma hyrde "Heartbreak hotel" Den var skitrolig.
I lördags var jag på kräftskiva  hos Mattias Farbror Thomas & Marie. Hade jätte trevligt. Åt paj och kräftor och gjorde en massa lekar.
I dag, söndag, har jag inte gjort någonting förutom att bråkat med pappa. Och nu sitter jag hos Mattias och har nyss tryckt i mig en fet kebab :S
Vi ska titta på film senare, Beck tror ja att det blir om Mattias får bestämma. Hade hellre velat sett den på 5:an, men snäll som man är (haha) så får han bestämma.


Take care!
Tessen saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0