lång helg!

Äntligen är det helg igen, skönt! Den här  veckan har varit kort och skön. Varför kan inte alla veckor vara så?

Blir i alla fall en hel dag på stan i morgon med Sara :) Saknat den tjejen.. 
Hoppas på mycket shopping, behöver fylla på höst-garderoben.

Jag har beslutångest... Jag har hittat en jätte fin ullkappa på MQ som jag jätte gärna vill ha.. Men de är så att den kostar 1600:- och jag vet inte om det är värt pengarna..
Men jag har fått 800:- av pappa nu så det räcker till hälften av jackan.. men ska jag lägga ut 800:- själv också? Dom pengarna kan jag egentligen lägga på annat.. Vintern varar ju inte så länge ändå och nästa år vill jag säkert inte ha den ? Kanske ska köpa en helt vanlig svart eller grå ullkappa som ligger mellan 500-600 :- ... ? :S
Åååååhhh.. varför är man inte rik så man kan strö pengar runt en bara.. och inte ens behöva bry som om priset.

Ska på ännu ett dop i helgen..I Uppsala, mitt andra kusin barn ska döpas till Meja.. fast det blir inte ett riktigt dop, utan ett namnsägelse, eller vad det heter.. Det är inte i kyrkan utan i min kusins trädgård.
Jag tycker det konstigt.. dop ska hållas i kyrkan!
Egentligen skulle jag helst av allt vilja stanna hemma..

Idag i skolan blev jag verkligen glad och rörd av ditt sms .. men sen nu när vi pratade så var det som att du inte ens hade skrivit så?
VI har ju aldrig någonting att säga varandra längre ? Det blir alltid tyst i telefonen.. "mm, mm, mm" , känner du igen de ? : / Förut kunde vi sitta i telfonen och prata i timmar och bara lyssna på varandras andetag, nu är de som att vi ska få de överstökat få fort som möjligt ?

Och du, andra hand nu eller ? lite så där ibland ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0