Roffe!

Fick lite skäll av min Tess nu för att jag skriver så kort, så nu ska jag bättra mig och skriva ett lååångt! Men finns inget intressant att skriva heller inget intressant  för någon av er muppar som läser de.

Idag var jag, Helena och Josse på folkteatern för att prata med Karin som är skräddare där och syr alla skådespelares kläder. Vi var där för att fråga om lite tips till våra egna scenkläder som vi ska sy till musikal linjens musikal. Hon var jätte trevligt och kunde verkligen sin sak. Var jätte intressant och jag lärde mig 10000 saker. Mitt upp i allt så kommer Rolf Lassgård in. För guds skull jag hoppas ni vet vem det är ?!?!? Om inte så är han med i "Under solen" som jag såg i går kväll. Och det var ju det som var så komiskt att när man har tittat på han ena dagen på film så träffar man han In Real Life dagen efter! Han skakade hand och var jätte trevlig! : )
Sen var jag, josse och helena skit nöjda hela dagen lång! :D

Jag har också gått och  blivit värsta hurt bullen. Jag simtränar tisdag, onsdag och söndagar och så är jag ute och srpinger/går på måndagar, torsdagar och fredag och lördagar om jag orkar!
Men är så trött på simningen nu för tiden. Jag känner mig så mycket äldre än vad alla andra är. dom beter sig så jävla barnsligt. Den enda jag gillar i min grupp är ju Elin och hon är aldrig där! Resten av mina kompisar simmar ju i A. Vill verkligen hoppa upp dit!
Sen har vi ju en ny "tränare" oxå. Tål henne inte. Hon har själv simmat i samma grupp och det hon aldrig gjorde eller gillade på träningarna när hon simmade låter hon oss göra nu, för att hämnas lixom!. Usch, om hon kommer fortsätta träna och börja träna oss mycket kommer jag lägga av eller börja i A. Så är det bara!

Helgen är verkligen efterlängtad! Fredag ska jag och tessen ha tjejmys här hemma :) Ska bli mysigt att få umgås med kvinnan i mitt liv ;)
Lördag har jag inga planer alls för, men hoppas på lite fest faktiskt!

Nu tog fantasin slut så nu blir det en lista som jag snott från Tessen! :)

Något smeknamn? Ja, Kicki
Pappas namn? Roine
Vilken är din favoritdricka? Cola
Tatuering? Nix
Kroppspiercing? Hål i öronen , naveln kommer senare
Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? har inget tyvärr.. 

Födelseplats: Gävle sjukhus
Favoritsemesterort? Kreta var underbart
Någonsin varit till Afrika? nepp
Någonsin stulit en trafikskylt? näe , blir nog ej av heller
Varit med i en bilolycka? Inte än..
A, B, C, D, DD bh-kupstorlek? :S
2 dörrar eller 4 dörrars? 4 dörrars fast 2 dörrar är rätt mysigt än då
Salladsdressing? den på Coffehous by geroge
Favoritpaj? mammas rabarberpaj och hallpaj. sen blåpärs pajen på coffehous by geroge går snabbt i den med.
Favoritnummer? hm... 3
Favoritfilm? har ingen..
Favorithelg? Julen
Favoritmat? Mammas lax
Favoritdag i veckan? Lördag helt klart'
Favoritmärke på kroppstvål? hahaha:D
Favorit TVshow? Prison Breka, Desperate houswifes O.C och Idol
Tandkräm? colgate
Favoritdoft? Naoimi Champell
Vad gör du för att koppla av? tar vetepåsen och en godispåse framför en film.
Meddelande till dina vänner som läser detta? Har ni inget liv ? ;P
Hur ser du dig själv om 10 år? I spegeln, förhoppningsvis
Vad gör du när du är uttråkad? Sånt här
Vad tycker du om att få? pengar & kläder
Tröttnat på dina grannar? Inte alla, men speciellt den åt höger. Vill gärna slippa hans FETA arsel i kalsonger vid brevlådan varje morogn.

Nu räcker det för idag. Jag ska gå och sova lite nu. Ännu en skoldag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0