Sega fan!

Det här har verkligen vart den drygaste och jobbigaste veckan sen skolan började.
Men det verkar bara vara jag som tycker det. Satt i matan och pratade om det och alla andra i  min klass tycker att den här veckan har gått sååå fort.. Men det har den ju fan inte gjort!
Kanske beror det på att min skalle har vart helt veck den här veckan, har haft sprängande huvudvärk varje dag.
Och så oroar jag mig så mycket över porjektet.. Kommer gå helt åt helvetet. Men idag lyckades jag i alla fall göra klart toallen till swing skjortan, och tro det eller ej men den blev faktiskt bra! så nu känns det lite bättre i alla fall..
Och som tur är så är det helg i morgon.. den är riktigt efterlängat. Jag behöver den verkligen. Och jag hoppas den blir kanon.. för kul är det jag behöver ha just nu om jag ska orka skolan och allt annat.
Ska i alla fall umgås med Tessen, och då går det inte att ha annat än kul. Vi hoppas på fest, men om vi känner alla andra rätt så blir det ju tyvärr inte så....... som vanligt.. :/

Ska ut på APU om 2 veckor också. Ska kolla om jag får vara på IKEA.. det skulle  vara super kul! Annars får det bli någon florist. Bara jag får dom veckorna överstökade så fort som möjligt är jag nöjd. Usch, gillar det inte.. hur bra jag än trivs på ett ställe så går jag mycket hellre i skolan..Konstigt men sant!

Nu har jag kluddat lite iaf..
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0