Tråkig...

Satt man här igen då på en tråkig söndags eftermiddag.
Den här helgen har inte vart nånting att minnas känns det som. Inte gjort någonting speciellt eller roligt.
Var med älsklingen i fredas och bara myste och tittade på idol. Blev en tidig kväll.
Lördag var jag i Alunda på dop. Mitt kusin barn skulle döpas till Theo Viktor Henrik. Jätte söt bäbis.
Kom hem vid 22.00 och hoppade direkt i sängs.
Var riktigt segt där... dopet i kyrkan tog kanske 15 minuter, sen var det fika i församlingsgården och där var vi i typ 2 timmar.. bra segt. sen åkte vi hem till Henrik & Kristina (min kusin) och skulle få mat där..
Hela den där släkten känns så kall på något sätt, dom är som främlingar för mig fast vi är släkt.. Gillar mer mammas sida! Dom är mer som våran familj, inte så snobbiga som dom på pappas sida är.
Övningskörde även till alunda och det gick jätte bra. Det är lite små saker som jag gör som jag lär bättra på, men det är en baggis :P
Idag har jag legat i soffan och kollat på film hela förmiddagen och ska snart övningsköra till träningen .. undrar ja hur det ska gå.. genom stan och allt :S

Är deppig idag med.. usch känner mig konstig i kroppen, inge trevlig, social eller glad.. helt borta.
Hoppas träningen går bra ändå annars kommer det bara bli värre känns det som.

Hoppas på att Sara är på träningen idag så man får se henne igen. Har varit 2 lååånga veckor utan henne. Har verkligen märkts att hon har varit borta.

Nästa helg hoppas jag verkligen blir roligare!! Förhoppningsvis ska jag festa... var ett tag sen och jag känner verkligen för att dansa loss på krogen den här gången!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Hoppas resten av söndagen blir bättre och att ledigheten kan kännas avslappnande istf tråkig!

2006-09-17 @ 15:15:33
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0