9/4 <3

Nu var det några dagar sen jag bloggade...
Kan börja med att prata om Torsdagen som inte kunde ha börjat bättre.. Fick veta att jag fick MVG på mitt projektarbete! :) Åå, vad skönt.. nu är all mödan värt det.
Kvällen fortsatte lika bra.. förfest hos Alex med massor med tjejer och killar.. hade gyrmt roligt!
Åkte in till jackpot och slick.. Kvällen dog dock väldigt snabbt när jag upptäckte att min plånbok var stulen.. Kul!!
Fick tillbringa resten av kvällen i gråt och med mobilen i högst hugg. Ringde och spärra alla kort och polisanmälde allt så fort jag kunde.  Som tur är så har jag snart ett nytt körtkort och nya kort.


Lite bilder från torsdagen 5/4



I fredas var jag på borgis och knäppte lite bilder med tjejerna :) Blev fin fina bilder! Ser ut som man har varit på en riktigt fotografering. Smart idé S :)



På kvällen var jag hos Anna en stund, som hade fest. Var inte direkt på skit bra humör. speciellt inte för festhumör så jag åkte hem istället.
På lördagen åkte jag och älsklingen till Bollnäs för att umgås med hans släkt lite grann.
Kom hem i går, söndag och då blev det först påskmiddag hos min mormor och sen på kvällen lite pizza och film.

Idag är det Måndagen 9/4.. och det innebär att jag och Matiias firar 3 år. Gud vad tiden går fort.. känns som att det var nyss jag satt på 1:ans buss på väg hem till dig för första gången. Du var så snygg!!! Men ännu snyggare idag, och jag är så glad att du är min! Jag älskar dig
Blir lite mys på Helt Enkelt idag och sen nån film.

Annars i veckan kommer jag jobba, träna, shoppa och umgås!
Trevligt lov..

Kommentarer
Postat av: Sara

Förhoppningsvis shoppa en gång med mig, ut och promenera lite och kanske någon film/myskväll :)

2007-04-09 @ 17:04:53
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0