7 Augusti, Tisdag

Var ett tag sen jag bloggade.. har haft väldigt mycket att stå i.. Jobbar så mycket så hinner knappt tänka på nått annat.. Är inne på sista veckan nu och det känns skönt.. ska vara ledig några veckor sen får jag se.
Har inte varit skit kul att jobba dom här två senaste dagarna då de har varit sommarens hetaste dagar.. har mycket hellre velat ligga på stranden och stekt i solen .. men får tänka på pengarna..

Jobb måndag, tisdag, onsdag, lördag och söndag den här veckan.. cityfesten börjar även den i morgon. Har inte så mycket att säga om just cityfesten, men det är ju kul att det händer något här i Gävle några dagar varje år. Kul att träffa så mycket folk...
Blir ut i morgon (onsdag) med Tess o dom.. ta några cider och sen ploppa in på tant Grönis eller något öltält.. 
Lite Galej ska de även bli Fre och Lör med tror ja..
Så i morgon blir det först jobb och sedan lite shopping med Tess..

Har pysslat lite med rummet nu på kvällskvisten, fått en ny bänk av bror.. en lika som jag hade fast en vit.. så nu är det ljusare och fräschare tycker ja.. har också fått en rosa-nojja.. jag som hatar rosa egentligen har kommit i en period då jag gillar de helt plötsligt..Så nu är det rosa, brunt och vitt i rummet som gäller.. Riktigt fint faktiskt..

Ne nu ska jag dra mig, får se om jag skriver ned någon rad senare.
Hej

Kommentarer
Postat av: Tess

ett jäkla kap det där, likaså min cheapo , kommer bo i dom i höst:)

2007-08-12 @ 14:20:27
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0