..det är ett timglas som bara rinner...

Har tråkigt nu.. Tessen var lite trött och deppig så blev inte att träffa henne, synd.
Jag förstår exakt hur du känner gumman, det är inte skit kul när dom bara öser på en grejer direkt när man kommer tillbaka... det låter värre än vad det egentligen är.. du kommer klara dig igenom allt hur galant som helst :)
Vi får se fram emot helgen stumpan, då ska vi ha kul!

Tror inte jag har lyssnat på musik så här mycket varje dag som jag gör nu.. den får mig att må bättre, visst massa tankar kommer men jag mår på något sätt bättre..
Jag får nya faoritlåtar hela tiden..
Dagens är iaf Lars Winnerbäck - Timglas


Ska bli väldigt skönt att ha en sov kompis i natt iaf.. har haft alldeles för många sömnlösa nätter nu.. behöver ha sällskap bredvid mig. Tessen har lovat att tillbringa iaf 1 natt med mig ;)

Ha de bra!
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0