Måndag, 13 Augusti

Vaknade klockan 11.00 idag, skönt att få sova ut .. var länge sen jag sov bra. men i natt gjorde jag det och det behövdes verkligen.
Tog 12 bussen med sofie in till stan för att käka lite lunch.. blev på Georges, gott!
Pratade en massa och fortsatte en liten stros på stan.. sedan hem till sofie för att klippa henne (!!) haha.. klippte bara upp det och så.. tror att hon blev nöjd ? :)
Efter det åkte jag hem till min Tess för att hämta väskorna och sånt och för att få träffa henne lite innan hon åker till varmare bredgrader..

Trodde även att jag skulle få vara helt ledig och ta hand om mig själv nu den här veckan , men inte då.. jobb i morgon, heldag 09.00-19-00 .. vill egentligen inte men lika bra de.. pengarna behövs verkligen.

Annars är veckan ganska fullspäckad.. och skönt är det, så jag slipper tänka på allt annat!

Tessen, ha de så jäävla bra nu! Koppla bort allt som har med Sverige och Gävle att göra! Ha så kul och njuuut av solen och värmen och bara ta hand om dig och Chrisopher..
Jag kommer sakna dig som en tok.. men du är snart hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0