Onsdag 29 Augusti

Gårdagen var väldigt mysig.
Började med en joggingtur, fy fan vad jobbigt! sedan blev det ett låångt bad. Efter det följde jag med Sara till tandläkaren och sedan åkte vi till Ikea och strosade runt och drömde oss bort. God lunch blev det oxå.
Kvällen avslutades hos Jens med en liten skräckis.. "Hide and Seek" med Jens, Peter, Stoffe och Sara.

Idag ska jag träffa Tessen, vi ska köpa friskis&svettis kort.. nu jävlar ska vi komma i trim gumman!!
Sen i kväll kommer Sara som ska göra mig sällskap hela natten. Klarar inte av att sova själv nu, speciellt inte när jag är ensam hos mormor..

Bästa låten just nu
Matt white - wait for love


Peter och Jens fick dessutom grymt fina inflyttningspresenter av mig och Sara igår som verkligen förgyller deras lägenheter.. Denna bild på mig & Sara inramad i en fin fin ram ;) haha


Kommentarer
Postat av: Sara

Det måste ju helt klart ha varit den finaste inflyttningspresent man någonsin kan få! ;)

2007-08-29 @ 15:15:37
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0