söndag = bakis dag

Cityfesten är förbi, och den va trevlig.. Den bästa kvällen var dock Onsdagen ..sen svek bandet oss på lördagen.
Tyvärr så drog hon som jag ville umgås mest me lite allt för tidigt på lördagen tycker ja..:P
Inte varit allt för roligt att jobba lördag söndag nu, lite småbakis så där.
Men nu är jobbandet över.. nu är man arbetslös..kul.. men ska inte söka något förrän jag vet om jag får på det nya Hemtex som kommer byggas i Hemlingby.

I morgon börjar ja med träningen igen.. nu ska jag ta tag i det här..kommer väl funka i 1 vecka sen har jag tröttnat..
sara du får hjälpa o tagga mig!

Ne ska nog sova nu, legat som ett slakt i soffan ända sen jag sluta jobbet...
i morgon blir det en lunch med Sofie och Tessan på stan.

Later..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag kommer inte lyckas på egen hand. Måste ha din hjälp..

2007-08-13 @ 10:31:51
URL: http://sara1988.blogg.se
Postat av: Tessen

bra det gumman!fy fasen ställde mig på vågen igår ingen vacker syn efter dom här dagarna , och inte lär det bli bättre nu när jag ska till grekland heller, jag är ju glassmonster, så jaa, efter grekland då är det hårda bullar vill jag lova.

2007-08-13 @ 12:10:54
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0