Torsdag, 30 augusti

Inatt har jag sovit riktigt skönt, förutom dom stunder då peppis var dryg.. men hon är för söt för att man ska kunna bli sur på henne.
Sara och jag gick upp 10.00 och gick ut och gick, sprang några varv runt fotbollsplanen, gjorde situps och sprang uppför hästbacken några gånger.. Kommer ha träningsvärk i rumpan och ben i morgon.
Men i morogon bitti ska vi till hemlingby och springa..

Hemtex ringde idag och ville att jag skulle jobba, 16.00-19.00 ..
Får se vad som händer efteråt.. umgås med Sara iaf.. hon är mitt nattsällskap även i natt. Tack för att du ställer upp :)
Vi kanske åker och våldgästar Peter en stund, vem vet.

I morgon är det troligtvis lite galej på schemat..


Kommentarer
Postat av: Sara wahlamn

Hej kiicki!!!
Satt hemma med josse och kolla lite när hon skrev i sin blogg var då in på din och kolla lite då hon har dig tillagd som kompis.. förlåt om jag frågar men har du och matte gjort slut eller bråkar ni ? verkar som de när man läser lite vad du skrivit..kara sara

2007-08-30 @ 14:22:48
Postat av: Sara

Kommer inatt igen älskling ;) kommer bli jobbigt att sova utan dig i helgen.

2007-08-30 @ 17:40:06
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0