God jul

Idag är saknaden stor. Att veta att ni inte kommer i år gör så ont i hjärtat.
Jag hoppas att ni har det bra där ni är och att ni har funnit varandra igen.
Jag saknar er farmor och farfar! ♥

Gårdagskvällen var jätte kul. Vi åt gröt med julmusik ibakgrunden och spelade massa spel :)

Idag är det som sagt julafton. Jag har lyckats få lite julkänslor nu faktiskt.
Syster är helt uppspelt och vill ha kväll fort så hon får öppna julklappar, men jag känner att jag inte behöver nå julklappar, jag har tyckt att det har varit mycket roligare att köpa klappar än att få.

Nu ska jag strax duscha och sedan klä på mig klänning och gå till kyrkan och tända ljus. Vid 3 tiden kommer släkten och då blir det glögg och mat.

Ha en riktigt God jul!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

God Jul!
:)

2007-12-24 @ 11:06:17
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0