Julklappsdags

Idag har jag städat mitt rum. dammsög och damma hyllorna. Sen kikade jag på alla mina studentpresenter som ligger under sängen.. Hade glömt bort vad fina glas och grejor jag fått.
Sen blev det lite matlagning och nu sitter jag och väntar på att mina kära syster ska komma hem från skolan. Hon behöver hjälp med julklappar innan hon, mamma och pappa, åker till Egypten nästa vecka. Så hon måste bli klar idag. Jag hade också tänkt bli klar med en del idag.
Vet på ett ungefär vad jag ska köpa till alla förutom älsklingen, nått förslag ? 

Nej, nu ska  jag slänga mig några palter och vänta.
Må bra!



Om inte jag gör något så kommer det ju fortsätta så här ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0