Långa torsdag

Usch, var riktigt segt att gå upp i morse.. och kallt var det! Hade velat ligga kvar i min varma säng med älsklingen hela dagen.
Är på jobbet nu, är så lugnt så passar på att skriva lite...Idag är det jobb mellan 10-19, känner att dagen kommer gå rätt segt.. gillar inte att jobba sånna här långa dagar, men det är dom som ger pengar.
När jag kommer hem har älsklingen lovat att ha lagat mat till mig. Scnitsel (stavas de så ?) med pommes och bea skulle det bli :) Mumsigt.
Annars kommer det inte hända så mycket mer idag.. ska börja läsa någon av böckerna jag lånade av Sara.

Helgen då? Jag har lust att ha något här hemma.. är inte så ofta mamma och pappa är borta så lär passa på..men vet inte om jag är så sugen på att festa eller gå ut.
Kanske  bara någon filmkväll och lite god mat?
Vi får se.. klurar lite.

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

filmkväll filmkväll filmkväll.. Lördag!!!

2007-12-13 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0