Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och jag jobbar 09-15. Jag har öppningen själv idag. . känns kul att få det ansvaret och det visar att dom litar på mig.

Efter jobbet ska jag hem och duscha och göra mig lite fin och sedan gå över till Sofie och gänget. Där blir det middag och grejer. Ska bli kul :)
Senare ska jag träffa hjärtat. Puss på tolvslaget måste jag ha!
Om man har en lyckad nyårsafton så kommer hela det här nya året bli lyckat! (har jag läst någonstans)
Så se till att ha en skit kul kväll!



Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, blir vi twins då :)

2007-12-31 @ 11:10:02
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: Sara

Jag som ville festa med dig på nyår!

2007-12-31 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0